عکس؛ وزنه زدن دوقلوهای شش ساله رونالدو

عکس؛ وزنه زدن دوقلوهای شش ساله رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو تصویری از وزنه زدن فرزندان دوقلوی ستاره پرتغالی (اوا و ماتئو) منتشر کرد و نوشت که این دو درست مثل پدرشان هستند!

به گزارش فوتبالی، اوا ماریا و ماتئو فرزندان کریستیانو رونالدو با وجود آن که فقط شش سال سن دارند، به نظر می رسد  دوست دارند که از پدرشان تقلید کنند و وزنه بزنند!

فوق ستاره پرتغالی در سن 39 سالگی همچنان شرایط بدنی فوق العاده ای دارد و با تمرینات بدنسازی سعی می کند که خود را در بهترین سطح نگه دارد. در واقع کریستیانو علاوه بر حضور در تمرینات النصر، ساعات زیادی را هم در خانه خود به تمرینات بدنسازی می پردازد تا هیکلش را روی فرم نگه دارد. 

جورجینا، نامزد رونالدو هم عادت دارد تا تصاویر زیادی از تمرین کردن خودش را در شبکه های اجتماعی منتشر کند. این اینفلوئنسر اسپانیایی - آرژانتینی اخیرا تصویری را منتشر کرده که اوا ماریا، دختر شش ساله کریستیانو رونالدو در کنار او حرکت "اسکوات" را انجام می دهد.  جورجینا همچنین کلیپی از ماتئو را منتشر کرده که کیسه ای حجیم را به دوش کشیده و در حال حرکت است. جونیور فرزند دیگر کریستیانو که در آکادمی النصر توپ می زند هم تا کنون بارها تصاویری از خودش در سالن بدنسازی منتشر کرده و هیکل آماده ای دارد. 

4125