خبر خوب برای بایرنی‌ها؛ آمادگی نویر برای تقابل با آرسنال

خبر خوب برای بایرنی‌ها؛ آمادگی نویر برای تقابل با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – مانوئل نویر در نهایت موفق شده تا در آستانه بازی حساس تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا، خود را به شرایط حضور در چارچوب دروازه بایرن مونیخ برساند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان ملی پوش تیم بایرن مونیخ، دو هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از شرایط بازی به دور بوده است و به همین دلیل قادر به شرکت در دو بازی اخیر تیمش نبوده است. باواریایی‌ها باید در شرایطی به ورزشگاه آرسنال سفر کنند که در بازی اخیر خود در لیگ، بازی 0-2 برده را با باخت 3-2 عوض کردند و باید با روحیه متزلزل راهی شهر لندن شوند. نویر اما روز شنبه را به همراه تیمش تمرین کرد و پیش از بازی مقابل آرسنال، یک جلسه تمرینی دیگر را نیز پشت سر خواهد گذاشت تا خود را برای بازی روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آماده کند.

همچنان تردیدهایی درباره احتمال بازی لروی سانه، کینگزلی کومان، الکس پاولویچ و مزروعی در این بازی وجود دارد و باید دید که شرایط برای آن‌ها به چه صورت پیش خواهد رفت. کومان مشکلی عضلانی دارد، در حالی که سانه از کبودی استخوانش رنج می‌برد.

آرسنال نیز از طرف دیگر با پیروزی سه گله مقابل برایتون و تساوی لیورپول مقابل منچستر یونایتد، به واسطه بازگشت دوباره به صدر جدول، با روحیه ای مضاعف میزبان تیم آلمانی خواهد بود.

2102