عکس؛ پنجمین جام برای جواهر آینده رئال مادرید

عکس؛ پنجمین جام برای جواهر آینده رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که اندریک هنوز هجده ساله نشده، توانسته پنج جام در دوران فوتبالش کسب کند که رکورد شگفت انگیزی است و هیچ بعید نیست که با ادامه همین روند و با توجه به انتقال قریب الوقوع به رئال مادرید، در آینده به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود!

به گزارش فوتبالی، اندریک شب گذشته در فینال جام پائولیستا به پالمیراس کمک کرد تا به قهرمانی برسد. سانتوس در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود. اندریک در بازی شب گذشته گل نزد اما پنالتی گرفت و به پالمیراس کمک کرد تا با پیروزی با نتیجه دو بر صفر به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

اندریک تا کنون پنج جام در پالمیراس برده است : دو قهرمانی لیبرتادورس، دو قهرمانی پالمیراس و یک قهرمانی سوپرجام برزیل. این بازیکن در تابستان و با عبور از سن هجده سالگی به رئال مادرید ملحق خواهد شد آن هم در حالی که تا کنون پنج جام بالای سر برده است.

اندریک در ماه فروردین در تیم ملی برزیل خودش را بیشتر به دنیای فوتبال شناساند چرا که در مقابل تیم های ملی انگلیس و اسپانیا در بازیهای دوستانه گلزنی کرد و جایگاه خود را در تیم ملی برزیل نیز با فکر یوروی پیش رو، مستحکم کرد. رئال مادرید برای جذب اندریک، 25+35 میلیون یورو هزینه کرده است.

4125