کنایه گرافیکی هوادار به فولاد با مهره‌های شطرنج! (عکس)

کنایه گرافیکی هوادار به فولاد با مهره‌های شطرنج! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه هوادار پاسخ پوستر پیش‌بازی باشگاه فولاد را داد.

به گزارش فوتبالی، قبل از بازی فولاد و هوادار، باشگاه اهوازی با انتشار پوستری از دو مهره‌ شطرنج با رنگ پیراهن دو تیم در زمین چمن باعث ناراحتی تیم رقیب شده بود. دلیل این ناراحتی احتمالاً این باشد که مهره ضعیف‌تر شطرنج در پوستر منتسب به تیم هوادار شده بود و مهره قوی‌تر به فولاد و حالا باشگاه تهرانی پس از پایان مسابقه پاسخ این کری را داده است.

بنفش‌های پایتخت پس از اتمام مسابقه با تساوی ۳ بر ۳ که با گل دیرهنگام شاگردان شجاعی همراه بود، با انتشار پوستری با حضور مسعود شجاعی مقابل مهره‌های یکدست سرباز در شطرنج و متنی که برای این پوستر نگاشته، به نوعی پاسخ گرافیکی تیم اهوازی را داده است.

عنوان این نوشته با عبارات «هوادار رخ در رخ حریفان بلند و کوتاهش» و «مسعود و سربازانش در شطرنج، مات هر مهره‌ای نمی‌شوند» به خوبی نشان دهنده پاسخ کنایه‌ای هواداری‌هاست و مشخص می‌کند این تیم بابت پوستر پیش از بازی فولاد ناراحت شده است.

در ادامه متن هواداری‌ها آمده که این تیم لایق مطلق پیروزی برابر حریف تا دندان مسلح خود بوده و با ناداوری، بدشانسی و بی‌دقتی پیروزی آسان برابر میزبان خود را با تساوی دشوار عوض کرده است.

1997