وینیسیوس مقابل تیم‌های انگلیسی چند گل زده و چند پاس‌گل داده است؟

وینیسیوس مقابل تیم‌های انگلیسی چند گل زده و چند پاس‌گل داده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و منچسترسیتی قرار است که در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند و به این ترتیب بازی رفت و برگشت بسیار حساسی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، بازی رفت این دو تیم قرار است که سه شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود و باید دید که چه اتفاقاتی در این دیدار رخ می دهد. این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

یکی از امید های اصلی رئال مادرید برای این بازی، وینیسیوس جونیور است. اما وینی جونیور چه آماری مقابل تیم های انگلیسی دارد؟

ستاره برزیلی رئال مادرید تاکنون 16 بار مقابل تیم های انگلیسی به میدان رفته است. وینی جونیور در این بازی ها روی 14 گل تاثیر گذاشته است. او 2 گل به منچستر سیتی زده است و 5 گل مقابل لیورپول به ثمر رسانده است. وینیسیوس جونیور موفق شده است یک پاس گل مقابل منچستر سیتی بدهد، دو پاس گل مقابل لیورپول بدهد و چهار پاس گل هم مقابل چلسی به ثبت برساند.

به طور کلی وینیسیوس جونیور 7 گل به تیم های انگلیسی زده است و هفت پاس گل هم مقابل آن ها داده است و اکنون باید دید که این بار چه اتفاقی برای او مقابل تیم پپ گواردیولا رخ می دهد.

1470