یوونتوس با سرمربی بولونیا به توافقات اولیه رسید

یوونتوس با سرمربی بولونیا به توافقات اولیه رسید

پایگاه خبری فوتبالی- برخی از منابع خبری ایتالیایی از خبر توافق اولیه تیاگو موتا سرمربی حال حاضر بولونیا با یوونتوس برای هدایت این تیم در فصل آینده خبر دادند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس با تیاگو موتا سرمربی بولونیا به توافق اولیه دست یافته است. به نظر می‌رسد بیانکونری بعد از یک فصل ناامیدکننده که باعث شد آنها از کورس قهرمانی سری آ خارج شوند، دنبال جایگزین برای مکس آلگری باشند و اکنون به دنبال سرمربی بولونیا که در حال حاضر با آنها در رقابتی برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر حضور دارد، هستند.

ماسیمیلیانو آلگری در پایان فصل از بیانکونری جدا خواهد شد. مدیر باشگاه کریستیانو جونتولی قصد دارد دوره جدیدی را با مربی‌ای آغاز کند که با ایده های تاکتیکی جوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تیاگو موتا با شرایط مدنظر او مطابقت دارد.

تماس‌های بین جیونتولی و اطرافیان تیاگو موتا چند هفته است که شروع شده و در حال حاضر یک توافق اولیه بین طرفین وجود دارد. سرمربی کنونی بولونیا که به دلیل هوش تاکتیکی و کشف و پرورش استعدادهای جوان مشهور است، در رادار آث میلان و باشگاه های خارج ایتالیا نیز قرار دارد. با این حال او به صورت شفاهی به یوونتوس تعهد داده است. دستیاران موتا، ریکاردو کالافیوری و لوئیس فرگوسن نیز می‌توانند به جمع بیانکونری بپیوندند.

۱۴۲۸