ترکیب والنسیا اگر ستاره‌هایش این تیم را ترک نمی‌کردند

ترکیب والنسیا اگر ستاره‌هایش این تیم را ترک نمی‌کردند

پایگاه خبری فوتبالی - والنسیا همواره یکی از تیم های شناخته شده و بازیکن ساز در فوتبال اسپانیا بوده است به طوری که ستاره های زیادی از این تیم راهی تیم های دیگر شده اند و در مقصد جدید خود خوش درخشیده اند.

به گزارش فوتبالی ، شاید اگر ستاره های والنسیا این تیم را ترک نمی کردند، اوضاع برای این باشگاه بسیار بهتر پیش می رفت و در رقابت های مختلف آن ها نتایج بسیار بهتری به دست می آوردند. والنسیا در این فصل از رقابت ها تا اینجای کار در رقابت های لالیگا پس از 30 بازی 44 امتیاز به دست آورده است و در رده هفتم ایستاده است. آن ها در تلاش هستند تا بتوانند جایگاه خود را بهبود ببخشند و سهمیه حضور در رقابت های اروپایی را برای فصل آینده به دست بیاورند.

معروف ترین ستاره هایی که در والنسیا حضور داشتند و این تیم را ترک کردند، می توانند تشکیل یک ترکیب منتخب بدهند که این ترکیب عبارت است از: سیلسن، گابریل ، اوتامندی، کانسلو، جوردی آلبا، سولر، دی پائول، ایسکو، گونچالوس، فران تورس، ادینسون کاوانی.

برخی از بازیکنان این تیم در بارسلونا بازی کرده اند. ژائو کانسلو هنوز هم در بارسلونا حضور دارد. از سوی دیگر بازیکنی مثل ایسکو در رئال مادرید بازی کرده است.

1470