دروازه‌بان ایرانی-سوئدی زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی

دروازه‌بان ایرانی-سوئدی زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی-سوئدی مدنظر مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، الیاس استفان بیشه‌سری، جدیدترین بازیکن 2 رگه‌ای است که شاید در سال‌های آینده با درخشش در فوتبال اروپا به عنوان جزء لژیونرهای گزینه حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان قرار بگیرد.

الیاس 18 ساله در تاریخ 19 می 2005 از پدری ایرانی و مادری رومانیایی در سوئد متولد شده و در تاریخ 2 آوریل 2024 به تیم بزرگسالان گوتبورگ ملحق شده است.

این دروازه‌بان چپ پای 185 سانتی با سابقه نزدیک به 20 بازی برای تیم‌های زیر 17 و زیر 19 سال سوئد، پیش از عقد قرارداد با تیم بزرگسالان گوتبورگ در تیم‌های پایه این باشگاه و بروماپویکارنا سوئد بازی کرده است.

الیاس از زمان حضور در جمع بزرگسالان آبی و سفیدهای سوئد(لقب گوتبورگ) به سرعت به ترکیب اصلی این تیم راه یافت. هرچند نتوانست دروازه خود را در جریان شکست 4 بر یک مقابل یورگاردن و یک بر صفر مقابل هالمشتاد که امروز برگزار شد، بسته نگه دارد تا این تیم در شروع فصل جدید آلسونسکان(لیگ برتر) سوئد 2 باخت متوالی را تجربه کند و موقت در رتبه چهاردهم این لیگ 16 تیمی قرار بگیرد.

با این حال شنیده می‌شود دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی تیم ملی که پرونده ویژه‌ای را درمورد نفرات مدنظر خود در اختیار دارد، بیشه‌سری را هم مورد رصد قرار داده است. 

هرچند الیاس برای اینکه به گزینه مطلوبی برای کادرفنی تیم ملی تبدیل شود، راه دور و درازی را در فوتبال پیش رو دارد.

2636