چاقو خوردن و کشته شدن یک مرد در نزدیکی ورزشگاه تاتنهام

چاقو خوردن و کشته شدن یک مرد در نزدیکی ورزشگاه تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام اعلام کرد که با وجود پیدا شدن یک جسد در نزدیکی ورزشگاه این تیم، بازی آنها مقابل ناتینگام فارست بدون مشکل برگزار می شود و خبری از لغو بازی نخواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، ماموران پلیس و آمبولانس صبح یکشنبه خودشان را به پارک نورتومبرلند رساندند چرا که به آنها خبر رسیده بود که فردی که مورد حمله شدید قرار گرفته بود، در آن جا پیدا شده است. 

پلیس اعلام کرد که این فرد با حمله چاقو در شمال لندن، جان خود را از دست داده است. در حال حاضر تحقیقات در مورد عوامل این حمله آغاز شده است.  هر چند که این حادثه در نزدیکی ورزشگاه تاتنهام رخ داده اما قرار نیست که بازی امشب این تیم و ناتینگام لغو شود. باشگاه تاتنهام در بیانیه خود نوشته است:" در پی حادثه ای که باعث مرگ یک مرد شده است، همه تلاش خود را در زمینه همکاری با ماموران پلیس خواهیم داشت. بازی امشب در لیگ انگلیس مقابل ناتینگام فارست طبق برنامه برگزار می شود هر چند که کل پارک نورتومبرلند و خیابان ویکاراج و مسیر شمالی خیابان ورکاستر تعطیل خواهد بود. از هواداران می خواهیم که صبور باشند و امکان طولانی تر شدن مسیرشان را در نظر بگیرند. با خانواده قربانی ابراز همدردی می کنیم."

تاتنهام به دنبال کسب سهم چمپیونزلیگ برای فصل آینده است و به همین خاطر پیروزی مقابل ناتینگام برایشان اهمیت بالایی دارد.

4125