پیش‌بازی تراکتور - آلومینیوم؛ آمار و ارقام شدیداً علیه میزبان!

پیش‌بازی تراکتور - آلومینیوم؛ آمار و ارقام شدیداً علیه میزبان!

پایگاه خبری فوتبالی – تراکتور به دنبال شکست طلسم آلومینیوم، در بازی فرداست.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، تراکتور در تبریز میزبان آلومینیوم است؛ دیداری که در بازی رفت و در اراک با نتیجه چهار بر صفر به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

تراکتور در شرایطی پای به میدان این مسابقه می‌گذارد که چند روز قبل در حضور پرشور و کم‌نظیر تماشاگرانش نتوانست از سد سپاهان بگذرد و حالا باید تمام تلاش خود را داشته باشد تا از دو میزبانی بعدی خود در تبریز نهایت استفاده را ببرد تا همچنان رده سوم خود در جدول را حفظ کند.

در سمت مقابل آلومینیوم اراک با مجتبی حسینی پس از سه باخت پیاپی توانسته شرایط خود را تغییر دهد و از دو بازی آخر خود چهار امتیاز گرفته است.

در بحث آمار و ارقام اگر چه سهم هر دو تیم کسب سه پیروزی در لیگ برتر بوده اما جالب است بدانید که تی‌تی‌ها هیچ‌گاه در خانه برابر نماینده استان مرکزی پیروز نبوده‌اند. از سه دیدار برگزار شده در تبریز، اراکی‌ها دو بار برنده بوده‌اند و یک بازی هم به تساوی انجامیده و تراکتور حتی موفق به باز کردن دروازه تیم سبزپوش در شهر خودی نگردیده تا طلسمی منفی علیه این تیم در تبریز وجود داشته باشد.

آمار تقابل سرمربیان به نفع تراکتور است و پاکو خمز توانسته در هر سه دیداری که قرمزها را در برابر تیم تحت هدایت مجتبی حسینی هدایت کرده، برنده باشد و باید دید می‌تواند در پیروزی‌های پشت سر هم خود مقابل این سرمربی پوکر کند یا نه.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در تبریز به تساوی بدون گل مقابل سپاهان رسید و آلومینیوم در اراک مقابل هوادار به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۳۹ امتیاز سوم است و آلومینیوم با ۲۹ امتیاز در رده هفتم حضور دارد.

هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - آلومینیوم اراک

دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، عباس پورحمیدی، هیوا بهمنی و امیرسامان سلطانی

1997