بارسلونا می‌تواند با 10 میلیون یورو سرمربی پرتغالی را استخدام کند

بارسلونا می‌تواند با 10 میلیون یورو سرمربی پرتغالی را استخدام کند

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از گزینه هایی که نامش کمتر پیرامون نیمکت بارسلونا مطرح شده است، روبن آموریم، سرمربی پرتغالی تیم اسپورتینگ است.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز در اواسط فصل بود که اعلام کرد در انتهای فصل می خواهد بارسلونا را ترک کند و به این ترتیب دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در جمع آبی و اناری پوشان نخواهد داشت. باشگاه بارسلونا از آن زمان به دنبال گزینه های جدید بوده است و همچنین گزینه نگه داشتن ژاوی هرناندز را در دست بررسی دارد.

اما یک گزینه غیر منتظره برای بارسلونا می تواند روبن آموریم سرمربی پرتغالی اسپورتینگ باشد. این سرمربی پرتغالی بند فسخی 10 میلیون یورویی با اسپورتینگ دارد و بارسا با پرداخت این مبلغ می تواند این مربی را به خدمت بگیرد. البته آموریم پیشنهاد هایی هم از لیورپول دارد و ممکن است که بخواهد به لیورپول برود. بارسا اگر برای به خدمت گرفتن این سرمربی جدی است، باید با لیورپول رقابت کند. روبن آموریم در حال حاضر 39 سال سن دارد. تیم او در این فصل صدرنشین رقابت های لیگ برتر پرتغال بوده است.

اگر یک تیم پرتغالی بخواهد روبن آموریم را به خدمت بگیرد باید 30 میلیون یورو بپردازد اما این رقم برای باشگاه های بزرگ خارج از پرتغال متفاوت است و 10 میلیون یورو است.

1471