دستبرد سارقان به منزل مهاجم سرشناس لیگ انگلیس

دستبرد سارقان به منزل مهاجم سرشناس لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که نیوکاسل در حال بازی با اورتون بود، خانه مجلل الکساندر ایساک توسط گروهی از سارقان حرفه ای مورد دستبرد قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، 48 ساعت پیش از بازی نیوکاسل و فولام در روز شنبه، خانه ملی پوش تیم ملی سوئد مورد حمله سارقان قرار گرفت. در حقیقت ساعت ده شب پنجشنبه، سارقان وارد منزل این مهاجم سوئدی شدند و پلیس نیز در جریان این اتفاق قرار گرفته است. 

این باند از طریق حیاط پشتی وارد خانه ایساک شده اند. مشخص نیست که ایا در زمان سرقت، خانواده مهاجم 24 ساله در محل حضور داشته اند یا نه. بعد از آن خودرویی توسط ماموران پلیس در فاصله سه کیلومتر دورتر، پیدا شد که توسط سارقان رها شده بود. این خودرو نیز سرقتی بود. تا کنون هیچ متهمی بازداشت نشده است اما پلیس تصور می کند که این سرقت هم کار "باند بازیهای خارج از خانه" باشد. در حقیقت این باند از فرصت سفر بازیکنان فوتبال انگلیس برای بازیهای خارج از خانه استفاده می کنند تا به منزلشان دستبرد بزنند. 

ایساک دومین بازیکن از نیوکاسل است که در ماه های اخیر مورد حمله سارقان قرار می گیرد چرا که پیش از این خانه جوئلینتون مورد دستبرد قرار گرفته بود. خانه این بازیکن برزیلی در زمان بازی نیوکاسل و منچسترسیتی در سن جیمز پارک مورد سرقت قرار گرفته بود. الکس اوکسلید چمبرلین، رحیم استرلینگ و جک گریلیش دیگر بازیکنانی هستند که با دستبرد به خانه هایشان در ماه های اخیر مواجه شده اند. 

4125