واکنش به اولین بازی مسی پس از مصدومیت چهار هفته‌ای

واکنش به اولین بازی مسی پس از مصدومیت چهار هفته‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از ان که لیونل مسی از مصدومیت برگشت و دقایقی را مقابل کلرادو داشت، اعتماد به نفس اینتر میامی نسبت به شرایط بدنی او، افزایش پیدا کرده است. 

به گزارش فوتبالی، برنده هشت دوره توپ طلا، بین دو نیمه بازی اینتر میامی و کلرادو وارد زمین شد. وی در چهار بازی قبلی تیم آمریکایی به علت مصدومیت غایب بود. مسی بلافاصله پس از ورودش به زمین، ششمین گل فصلش را به ثبت رساند هر چند که در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. 

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی در پایان بازی در مورد شرایط مسی گفت:" کاری که  لئو انجام داد، همان کاری است که همیشه انجام می دهد و روی تیم ما، هم تیمی هایش و هواداران تاثیر مهمی می گذارد و مهمتر از همه چیز این است که احساس راحتی دارد و حس خوبی دارد و به همین خاطر  تاسف بار است که دو امتیاز را از دست دادیم." 

مسی از روز 23 اسفند به علت مصدومیت برای اینتر میامی  و تیم ملی آرژانتین بازی نکرده بود اما حالا برگشته و در بازی برگشت یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف در روز پنجشنبه حضور پیدا خواهد کرد. در حقیقت مسی و تیمش پس از شکست دور رفت باید تلاش کنند تا در مقابل تیم مکزیکی کامبک بزنند. مسی بیان کرد:" می دانیم که برای او خطرناک است که در بازی رفت مقابل مونتری بازی کند. سعی کردیم به درستی برنامه ریزی کنیم و می خواستیم که او دقایقی در بازی مقابل کلرادو داشته باشد. 30 تا 45 دقیقه را برای او مقابل کلرادو برنامه ریزی کرده بودیم. حس خوبی داشت و می تواند با اعتماد به نفس بیشتری به بازی چهارشنبه آینده مقابل مونتری برسد." 

4125