مهاجم یوونتوس در رویای پیوستن به رئال مادرید

مهاجم یوونتوس در رویای پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس سوله مهاجم آرژانتینی که هفته آینده تولد 21 سالگی خود را جشن می گیرد، در مورد رویاهای آینده اش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سوله به صورت قرضی از یوونتوس به فروزینونه رفته که در این تیم، عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است. این وینگر در 28 بازی فصلش، ده گل و دو پاس گل داشته و عملکرد درخشانی داشته است. وئی حالا از رویاهای آینده اش و پیوستن به رئال مادرید گفته است. 

سوله مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار گرفته است اما رویایش این است که به رئال مادرید ملحق شود. وی اظهار داشت :" یک رویای بسیار بسیار بزرگ برای من این است که به رئال مادرید ملحق شوم. همیشه رویایش را داشتم. همچنین دوست دارم چمپیونزلیگ را ببرم."

وی همچنین خاطره ای از روبرو شدن با کریستیانو رونالدو در رختکن یوونتوس تعریف کرد:" از این که چه آدم خوبی است، شگفت زده شدم. او را نمی شناختم اما شنیده بودم که در موردش چه حرفهایی زده می شود. یک نابغه است. یادم است که یک روز برای غذا خوردن رفته بودیم که من کنارش نشسته بودم و تا قبلش هرگز با او صحبت نکرده بودم. گرم صحبت شدیم و او حتی وقتی که بقیه رفته بودند هم داشت با من در مورد خودروهایش یا دوران حضورش در رئال مادرید صحبت می کرد." 

4125