آمار ضعیف ربیعی و ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم؛ کسب تنها دو امتیاز!

آمار ضعیف ربیعی و ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم؛ کسب تنها دو امتیاز!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال ذوب آهن بر خلاف نیم فصل اول، نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و یکی از تیم های ضعیف نیم فصل دوم تا به اینجای مسابقات بوده است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال ذوب آهن که فصل بیست و سوم را با هدایت محمد ربیعی آغاز کرد در نیم فصل اول توانست نتایج خوبی را کسب کند و با کسب ۲۵ امتیاز پس از تیم‌های استقلال تهران، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور در رده پنجم جدول قرار گرفت تا امیدها به این تیم برای درخشش در این فصل افزایش یابد.

ذوب آهن در نیم فصل دوم اما شرایط متفاوتی داشته است؛ ۶ هفته از نیم فصل دوم مسابقات می‌گذرد و شاگردان محمد ربیعی تاکنون نتوانسته‌اند بردی را کسب کنند و دو تساوی و ۴ شکست ماحصل این تیم تا پایان هفته بیست و دوم بوده است. علاوه بر این ذوب آهن در نیم فصل دوم ۱۰ بار دروازه خود را باز شده دیده و بازیکنان این تیم تنها ۴ بار موفق به گلزنی شده‌اند تا تفاضل گل این تیم به عدد ۶- برسد.

ذوب آهن در پایان نیم فصل شرایط متفاوتی را تجربه کرد و محمد ربیعی با پیشنهادی از سمت باشگاه فولاد خوزستان رو به رو شد و خواستار کناره‌گیری از باشگاه ذوب آهن بود که با مخالفت مدیران این باشگاه رو به رو شد همچنین حبیب فرعباسی که دروازه‌بان اصلی ذوبی ها در لیگ برتر به حساب می‌آمد برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی تیم ملوان شد و پس از آن محسن فروزان با عقد قراردادی از گل گهر به ذوب آهن پیوست و حتی در دیدار برابر پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیم خود به حساب می‌آمد اما در دیدارهای اخیر نتوانسته همانند دیگر بازیکنان ذوب آهن عملکرد قابل قبولی داشته باشد تا ذوبی ها به رده دهم جدول سقوط کنند.

شکست خانگی برابر شمس آذر باعث شد تا ربیعی برای دومین بار در این فصل از سمت خود کناره‌گیری کند که این بار هم مدیران باشگاه با استعفای او مخالفت کردند. ذوب آهن در هفته بیست و سوم میهمان تراکتور است و باید دید شاگردان ربیعی می‌توانند از بازی نتیجه بگیرند یا باز هم شاهد روند نزولی سبزپوشان خواهیم بود.

7474