توخل باید قبل از بازی با آرسنال اخراج شود

توخل باید قبل از بازی با آرسنال اخراج شود

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره آلمانی معتقد است بایرن مونیخ برای پیروز شدن مقابل آرسنال در روز سه شنبه، باید توماس توخل را کار برکنار کند.

به گزارش فوتبالی، شنبه عصر تیم های هایدنهایم و بایرن مونیخ در بوندس لیگا به مصاف هم رفتند. در ابتدا بایرن با 2 گل هری کین و سرژ گنبری از حریف خود پیش افتاد و به نظر می رسید که برد بی دردسری در راه باشد، اما هایدنهایم، باواریایی ها را غافلگیر کرد و در نهایت، بایرن با نتیجه سه بر دو شکست خورد و حالا ژابی آلونسو و بایر لورکوزن تنها یک پیروزی تا قهرمانی در بوندس لیگا فاصله دارند. 

به نقل از سایت گل، بایرن مونیخ روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آرسنال است و ماتئوس به اسکای آلمان گفت: "برای هر مشکلی یک چاره ای است، اما فکر می کنم اتمسفر میان توخل و تیم کاملاً خراب شده. اگر شما در هایدنهایم با نتیجه 2-0 جلو افتاده اید، نباید امتیاز از دست بدهید، مخصوصاً اینکه بازی بعدی شما در لیگ قهرمانان اروپاست. هیچگونه رابطه خاصی میان بازیکنان نمی بینم. مشتاقم ببینم که در 24 ساعت آینده چه اتفاقی برای بایرن مونیخ رخ می دهد. حدس می زنم آن ها با یک کمک مربی به مصاف آرسنال بروند."

4416