هافبک سابق رئال مادرید: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

هافبک سابق رئال مادرید: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو کانالس هافبک سابق رئال مادرید می گوید لیونل مسی به خاطر دستاوردها و ثباتش در فوتبال، بهترین بازیکن تاریخ این ورزش محسوب می شود.

به گزارش فوتبالی، اسطوره آرژانتینی با 8 توپ طلا، قطعاً در بین بهترین بازیکنان تاریخ قرار دارد و در سال 2022 نیز موفق شد همراه با آرژانتین قهرمان جام جهانی شود و این جام را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند. مسی در سن 36 سالگی، همچنان در اینتر میامی می درخشد. 

به نقل از سایت گل، سرخیو کانالس هافبک مونتری به سایت رسمی فیفا گفت: "چیزی که مسی را از دیگر بازیکنان جدا می کند، ثبات اوست. غیر ممکن است یک بازیکن بتواند برای 15 یا 20 سال، در بالاترین سطح باقی بماند، البته به جز کریستیانو رونالدو. تنها دو بازیکن توانسته اند چنین ثبات تحسین برانگیزی داشته باشند و برای نزدیک به دو دهه در بالاترین سطح بازی کنند و جام های مختلفی به دست بیاورند. این دو هر سال با گل ها و پاس گل های فراوانی نشان می دهند که هنوز در اوج هستند. می دانید که هر وقت به آن ها نیاز داشته باشید، در دسترس خواهند بود و به هم تیمی هایشان آرامش خاطر می دهند. به همین خاطر، مسی را بهترین بازیکن تاریخ می دانم."

4416