10 گل برتر پرسپولیس به گل‌گهر؛ «ترابی»نامه (ویدیو)

10 گل برتر پرسپولیس به گل‌گهر؛ «ترابی»نامه (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس برای دهمین بار در تاریخ لیگ برتر، این هفته برابر گل‌گهر قرار می‌گیرد. 

به گزارش فوتبالی، آنها در 9 رویارویی قبلی 22 گل زده‌ و صاحب بردهای درخشانی شده‌اند. از نظر «فوتبالی» این 10 گل را باید به عنوان برترین گلهای قرمز به دروازه نماینده سیرجان انتخاب کرد که 4تایش با ضربات درخشان مهدی ترابی به ثمر رسیده است.

1- بازی برگشت لیگ 22 و برد 4 صفر پرسپولیس. پاس عرضی سعید صادقی در دقیقه 49 به مهدی ترابی رسید. شماره 9 خروج فروزان از دروازه را دید و ضربه چیپ استثنایی‌اش را از پشت محوطه جریمه به تور دروازه مهمان رساند.

2- بازی برگشت لیگ 22 و پیروزی 4 صفر خانگی پرسپولیس. عیسی آل کثیر از اهمال مدافع مهمان استفاده کرد و توپ را گرفت. پاس کات‌بک او را صادقی کنترل کرد و سپس با یک ضربه محکم پای چپ به زیر طاق دروازه کوبید.

3- بازی برگشت لیگ 22 و پیروزی 4 گله پرسپولیس در خانه. مهدی ترابی پشت ضربه آزاد ایستاد و با استادی تمام آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. او طوری به توپ ضربه زد که جلوی فروزان به زمین خورد و وارد دروازه شد.

4- بازی رفت لیگ 20 و برد 5 صفر پرسپولیس در سیرجان. امید عالیشاه حوالی خط وسط زمین، صاحب توپ شد. او با سرعتی بالا به سمت دروازه میزبان رفت، از مدافعی که همراهش بود به راحتی گذشت و با ضربه‌ای دقیق، دروازه را باز کرد.

5- اولین رویارویی دو تیم در لیگ برتر، بازی رفت لیگ نوزدهم و برد 2 یک پرسپولیس در خانه. ترابی در گوشه سمت چپ زمین، توپ را از امیری گرفت. مسیرش را تغییر داد و با یک ضربه فنی استثنایی از حدود 25 متری دروازه مهمان را باز کرد.

10 گل منتخب پرسپولیس به گل گهر

6- بازی رفت لیگ 20 و برد 5 گله پرسپولیس در خانه گل‌گهر. مهدی شیری از سمت راست با توپ به سمت دروازه میزبان رفت. نرسیده به محوطه جریمه، توپ را پاس داد و خودش با یک ضربه سر شیرجه‌ای ریباند را به تور دروازه رساند.

7- بازی رفت لیگ 22 و برد 2 صفر پرسپولیس بیرون از خانه. ارسال کرنر از سمت راست را مدافع گل‌گهر روی تیر اول، دفع کرد. توپ پشت محوطه جریمه به سینا اسدبیگی رسید و ضربه استثنایی روی پای او به محل تلاقی تیرهای افقی و عمودی رفت.

8- بازی رفت لیگ 23 و پیروزی یک صفر پرسپولیس در آزادی برابر گل‌گهر. ارسال از راست اسماعیلی‌فرد با ضربه درخشان شهاب زاهدی به گوشه دروازه فروزان و گل‌گهر رفت. زاهدی با پای چپ فقط مسیر حرکت توپ را عوض کرد.

9- بازی برگشت لیگ 20 و برد خانگی 3 یک برای پرسپولیس برابر گل‌گهر. دفع مدافع گل‌گهر به نوراللهی رسید. او توپ را با پای چپ کنترل کرد، 180 درجه چرخید و با پای راست از فاصله حدود 25 متری جای هیچ اما و اگری را برای گل شدن توپ، باقی نگذاشت.

10- بازی برگشت لیگ 20 و پیروزی 3 یک پرسپولیس در خانه. ترابی در سمت چپ صاحب توپ شد. مسیرش را به سمت داخل محوطه جریمه تغییر داد و با ضربه فنی دقیقش، توپ را از بالای دستان علیرضا حقیقی به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی