عجیب اما واقعی؛ سرنوشت قهرمان لیگ برتر در دستان تارتار!

عجیب اما واقعی؛ سرنوشت قهرمان لیگ برتر در دستان تارتار!

پایگاه خبری فوتبالی – دو بازی بعدی ملوان در رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم‌های پرسپولیس و سپاهان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ملوان فوق‌العاده نتیجه گرفته است و فراتر از بضاعتی که در اختیار دارد با این تیم کار کرده است حالا در آستانه کسب سهمیه آسیایی قرار دارد و خیلی امیدوار است که بتواند پایان بسیار خوشی را برای قوهای سپید انزلی در لیگ بیست و سوم رقم بزند. 

ملوانِ این فصل برای هر تیمی یک رقیب بسیار جدی به حساب می‌آید و شانس از دست دادن امتیاز در برابر تیم یکدست مهدی تارتار در هر مسابقه بسیار بالاست و حالا این تیم در تعیین قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر نقش بزرگی خواهد داشت! 

ملوانان باید در دو هفته آینده در برابر تیم‌های مدعی پرسپولیس و سپاهان به میدان بروند و با توجه به وضعیت بالای جدول نتیجه این دو دیدار برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود و به همین خاطر نمی‌توان گفت که پرسپولیس و سپاهان کار ساده‌ای را در برابر انزلی‌چی‌ها خواهند داشت. بدون تردید سرنوشت دو مسابقه بعدی قوهای سپید بر روی سرنوشت لیگ بیست و سوم تاثیر ویژه‌ای خواهد داشت و در تعیین قهرمان این فصل نقش بسیار عمده‌ای دارد. 

فراموش نکنیم که اگر ملوان بتواند در دو بازی بعدی خود با کسب امتیاز زمین مسابقه را ترک کند هم خودش را به هدف اصلی که کسب سهمیه آسیایی است نزدیک کرده و هم به استقلال در راه قهرمانی کمک شایانی کرده است.

9098