عکس؛ خوش و بش مسی با رپر سرشناس

عکس؛ خوش و بش مسی با رپر سرشناس

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی پس از سه هفته از مصدومیت برگشت و برای اینتر میامی مقابل کلرادو بازی کرد که هواداران این ستاره آرژانتینی نمی خواستند بازی او را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، "یانکی ددی" رپر اهل پورتوریکو که یکی از مشهورترین رپرها در آمریکای لاتین به شمار می رود و سال گذشته اعلام بازنشستگی کرده، یکی از تماشاگران ویژه بازی اینتر میامی و کلرادو بود. این رپر سرشناس، خوش و بش گرمی با مسی داشت و به نظر می رسد که فوق ستاره ارژانتینی به خوبی او را می شناخت و به همین خاطر همدیگر را در آغوش گرفتند.

در حقیقت مسی در هفته های اخیر به علت مصدومیت در اینتر میامی بازی نکرده بود که تیمش بدون او نتایج ضعیفی کسب کرده بود. مسی بازی کلرادو و اینتر میامی را از روی نیمکت آغاز کرد اما عملکرد ضعیف تیم صورتی پوش باعث شد تا لئو بین دو نیمه وارد زمین شود و در اولین دقایق حضورش در زمین، گلزنی کرد تا مشخص شود که اینتر میامی با او و بدون او به تیم متفاوتی تبدیل می شود.

اینتر میامی بامداد پنجشنبه بازی بسیار حساسی در دور برگشت یک چهارم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف خواهد داشت و باید شکست دور رفت در مقابل مونتری را در مکزیک جبران کند، ماموریتی دشوار که البته بازگشت مسی باعث می شود تا کفه ترازو به سود تیم آمریکایی شود.

4125