اسپورتینگ لیسبون پیروز دربی حساس شهر لیسبون

اسپورتینگ لیسبون پیروز دربی حساس شهر لیسبون

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۸ رقابت های لیگ پرتغال با برتری مه خانگی برای اسپورتینگ لیسبون برابر بنفیکا در دربی شهر لیسبون پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم اسپورتینگ لیسبون تیم صدرنشین جدول رقابت های لیگ پرتغال در هفته ۲۸ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی خوزه آلوالاده به مصاف تیم همشهری خود یعنی بنفیکا رفت و یک برد مهم را در راه کسب عنوان قهرمانی در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول اسپورتینگ لیسبون میزبان بود که خیلی زود و در دقیقه ۱ توسط جنی کاتامو به گل اول خود رسید اما در ثانیه های پایانی نیمه اول تیم بنفیکا توسط مدافع راست دانمارکی خود الکساندر باه به گل تساوی رسید و تا در نهایت دربی لیسبون با نتیجه ۱-۱ در پایان نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم میزبان بود و اما هوادارن برای زدن گل تا ثانیه های پایانی منتظر ماندند. در نهایت اسپورتینگ لیسبون میزبان با گل دیدنی جنی کاتامو در دقیقه ۹۱ موفق به شکست حریف قرمزپوش شد و اختلاف را در صدر جدول به ۴ امتیاز افزایش داد.

با برد اسپورتینگ لیسبون این تیم با ۷۱ امتیاز و یک بازی کمتر کماکان تیم صدرنشین جدول لیگ پرتغال باقی ماند و بنفیکا هم با ۶۸ امتیاز تیم رده دوم جدول لیگ پرتغال لقب گرفت.

۱۰۰۹