8 گل و 3 پاس گل برابر گل‌گهر با پیراهن پرسپولیس؛ چه می‌کنه ترابی! (ویدیو)

8 گل و 3 پاس گل برابر گل‌گهر با پیراهن پرسپولیس؛ چه می‌کنه ترابی! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره بی‌بدیل پرسپولیس در رویارویی برابر گل‌گهر، کسی جز مهدی ترابی نیست.

به گزارش فوتبالی، بازیکنی که در 10 تا از 11 رویارویی دو تیم حضور داشته و توانسته 8 گل بزند و 3 پاس گل بدهد شامل 3 گل از روی نقطه پنالتی.

3 تا از این 7 گل، واقعا بی‌نظیر بوده است: چیپی که وارد دوازه فروزان شد و 2 ضربه کات‌دار استثنایی که فراهانی و حقیقی را تسلیم کرد.

ترابی سابقه هت‌تریک و بریس را برابر این رقیب دارد. ترابی در 9 رویارویی لیگ برتری پرسپولیس و گل‌گهر، 7 گل زده و 2 پاس گل داده است. در تنها حضورش با پیراهن قرمز برابر این رقیب در جام حذفی هم، گل اول را زده و گل دوم را ساخته است.

1- اولین گل پرسپولیس به گل‌گهر را در لیگ برتر، ترابی زد. یک گل دیدنی با ضربه‌ای قوسی شکل از گوشه محوطه جریمه که از بالای دستان میلاد فراهانی به تور دروازه مهمان رسید.

2- پرسپولیس باخت 2 صفر بیرون از خانه را به مساوی تبدیل کرده بود که صاحب پنالتی شد. این ضربه را مهدی ترابی با خوش‌شانسی وارد دروازه میلاد فراهانی کرد.

3- پرسپولیس خیلی زود و در همان دقیقه 12 به دلیل خطا روی امید عالیشاه صاحب پنالتی شد. این ضربه را مهدی ترابی با دقت فراوان وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد.

4- کپی برابر اصلی اولین گلی که ترابی به گل‌گهر زد. این بار اما هم فاصله بیشتر بود و هم حقیقی درون دروازه قرار داشت. یک ضربه قوسی بی‌نقص که به گوشه دروازه رفت.

گلهای مهدی ترابی به گل گهر

5- گل پنجم ترابی آسان‌ترین گل او به گل‌گهر بود. شوت سعید صادقی با اشتباه فروزان در دفع توپ، جلوی پای ترابی افتاد و او با پای چپ، تور دروازه را نشانه گرفت.

6- هنرنمایی ترابی در زدن ضربه آزاد. او پشت ضربه ایستگاهی از فاصله حدود 25 متری ایستاد و توپ را با استفاده از اشتباه فروزان و بعد از برخورد به زمین در لحظه آخر، وارد دروازه کرد.

7- زیباترین گل ترابی به گل‌گهر؟ پاسخ مثبت است. او توپ را از صادقی گرفت و وقتی خروج فروزان را از دروازه دید، با یک چیپ دیدنی به قعر دروازه فرستاد.

8- تنها گل ترابی در جام حذفی به گل‌گهر. برخورد توپ به دست بازیکن گل‌گهر، پرسپولیس را صاحب پنالتی کرد. این ضربه را ترابی در خلاف جهت حرکت فروزان به تور دروازه رساند.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی