پیروزی بی دردسر آرسنال در مقابل برایتون

پیروزی بی دردسر آرسنال در مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان بازی‌های هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در استادیوم آمریکن اکسپرس میهمان تیم برایتون بود که توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در سی‌ودومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم آرسنال و برایتون در استادیوم آمریکن اکسپرس به میزبانی برایتون به مصاف یکدیگر رفتند که آرسنال توانست با گل‌های بوکایو ساکا، کای هاورتز و لیاندرو تروسار به پیروزی برسد.

در نیمه نخست، شاگردان آرتتا در همان شروع بازی، توپ و زمین را در اختیار داشتند و در دقیقه ۳۳ توسط بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی دروازه برایتون را باز کردند. تا پایان نیمه اول نیز برایتون نتوانست حتی یک شوت به چارچوب دیوید رایا بزند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

در ۴۵ دقیقه اول، آرسنال ۹ شوت زده بود که ۴ شوت آنها در چارچوب بود و برایتون نیز ۶ شوت زده بود و حتی یک شوت آنها هم در چارچوب نبود. درصد مالکیت توپ نیز در نیمه اول ۵۸٪ به ۴۲٪ به نفع آرسنال بود.

در شروع نیمه دوم همانطور که انتظار می‌رفت حملات تیم آماده‌ی میکل آرتتا ادامه داشت و در دقیقه ۶۲ کای هاورتز روی پاس گل جورجینیو توانست گل دوم آرسنال را به ثمر برساند. حملات برایتون در ادامه هم بی ثمر بود و در دقیقه ۸۶ لیاندرو تروسار روی ضدحمله و پاس کای هاورتز گل سوم توپچی‌ها را زد و توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند. در نهایت آرسنال توانست سه بر صفر این بازی حساس را ببرد و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برود.