سه تیمی که شماره 10 سابق بارسلونا را می‌خواهند

سه تیمی که شماره 10 سابق بارسلونا را می‌خواهند

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی که روزگاری در بارسلونا پیراهن شماره 10 را بر تن می کرد، اکنون اوضاع خوبی ندارد و شرایط برایش خوب پیش نرفته است.

به گزارش فوتبالی ، آنسو فاتی در حال حاضر به طور قرضی در برایتون حضور دارد اما باشگاه برایتون دیگر نمی خواهد که فاتی را برای فصل آینده هم نگه دارد و به این ترتیب این بازیکن باید در فصل آینده به دنبال تیم جدید باشد. به نظر می رسد که بارسا هم قصدی برای نگه داشتن او نداشته باشد و به این ترتیب آنسو فاتی راهی تیم دیگری خواهد شد. گزینه انتقال قرضی برای این بازیکن همچنان روی میز است.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، آنسو فاتی از سوی سویا و والنسیا پیشنهاد دارد و اگر بخواهد به فوتبال اسپانیا برگردد می تواند به طور قرضی در این تیم ها بازی کند. از سوی دیگر ولورهمپتون هم آنسو فاتی را می خواهد و اگر این بازیکن اسپانیایی بخواهد همچنان در فوتبال انگلیس بماند، می تواند راهی این تیم شود.

در هر صورت باید دید که چه آینده ای در انتظار آنسو فاتی خواهد بود. او روزگاری به عنوان جانشین لئو مسی شناخته می شد اما شرایط برایش اصلا خوب پیش نرفت و مصدومیت های زیاد باعث افت شدید او شد.

1470