اضافه شدن یوونتوس به جمع مشتریان سرمربی ایتالیایی

اضافه شدن یوونتوس به جمع مشتریان سرمربی ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در نظر دارد تا برای استخدام روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی برایتون با لیورپول و بایرن مونیخ رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آلمانی Abendzeitung Munchen در آخرین گزارش خود ادعا کرد یوونتوس علاقه زیادی به جذب روبرتو دی زربی دارد و حتی سرمربی سابق ساسولو می خواهد به سری آ باز گردد. البته دی زربی مشتریان بزرگی همچون لیورپول و بایرن مونیخ نیز دارد، چون هر دو تیم در پایان فصل، بی مربی خواهند شد. 

به نقل از سایت گل، قرارداد روبرتو دی زربی با برایتون در سال 2026 به پایان می رسد و او هنوز قرارداد جدیدی با تیم انگلیسی به امضا نرسانده است. دی زربی در آخرین مصاحبه خود اشاره کرد که اصلاً از وضعیت فعلی برایتون راضی نیست و آن ها عملکرد خوبی در پنجره های نقل و انتقالاتی این فصل نداشته اند، اما همچنین ادعا کرد که ممکن است در فصل آینده نیز باز هم روی نیمکت برایتون بنشیند. در هر صورت، تابستان شلوغی پیش روی دی زربی و مدیر برنامه هایش است. 

دی زربی بند فسخ 15 میلیون یورویی در قراردادش دارد و خودش در گفت و گویی با اسکای اسپورتس در هفته گذشته عنوان کرد که لینک شدنش به تیم های بزرگ اروپایی یک افتخار بزرگ برای اوست.

4416