مهاجم ناپولی همچنان جدی ترین گزینه چلسی برای تقویت خط حمله

مهاجم ناپولی همچنان جدی ترین گزینه چلسی برای تقویت خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی در تابستان پیشرو برای تقویت خط حمله خود اقدام خواهد کرد و آنها می‌خواهند یک خرید بزرگ داشته باشند. ویکتور اوسیمن مهاجم ناپولی جدی‌ترین گزینه آبی‌های لندن خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ویکتور اوسیمن مهاجم ملی پوش و اهل نیجریه‌ باشگاه ناپولی، با اینکه قرارداد خودش را مدتی پیش با این تیم تمدید کرد اما همچنان انتطار می‌رود در صورتیکه پیشنهاد بزرگی برای او بیاید، این باشگاه را ترک کند. چلسی یکی از تیم‌های علاقه‌مند به جذب این مهاجم ۲۵ ساله است.

خبر‌های حاکی از آن است که تحسین چلسی از اوسیمن همچنان باقی است بنابراین چلسی نظر خود در مورد این بازیکن را تغییر نداده است و او را یک گزینه عالی برای پست مهاجم می‌داند. اما این تیم باید وضعیت فیرپلی مالی و اینکه واقعا چقدر می‌توانند برای مهاجم خرج کنند را درک کند و منتظر بمانند. به محض اینکه آنها متوجه شوند، در مورد پست مهاجم تصمیم می گیرند. اوسیمن در صدر لیست چلسی حضور دارد.

در قرارداد جدید اوسیمن با ناپولی بند فسخ ۱۱۳ میلیون یورویی قرار داده شده و چلسی از این موضوع آگاه است و باید دید در تابستان چه پیش خواهد آمد.

ویکتور اوسیمن در این فصل سری آ در ۱۸ بازی برای ناپولی آمار ۱۱ گل و ۳ پاس گل را ثبت کرده و در فصل گذشته نیز یکی از مهره‌های اصلی ترکیب این تیم برای کسب اسکودتو بود.

۱۴۲۸