ویسی: هم‌قسم شدیم تا به آینده و بازی‌های بعدی امیدوار بمانیم

ویسی: هم‌قسم شدیم تا به آینده و بازی‌های بعدی امیدوار بمانیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: از هواداران فولاد انتظار داریم به ما کمک کنند و نباید کارشکنی کنند.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، اظهار داشت: با توجه به شرایط بسیار حساس و پایین جدولی بودن 2 تیم، 3 امتیاز بازی برای فولاد و هوادار به ویژه برای ما که میزبان هستیم، بسیار مهم و حیاتی است. در این تعطیلات تمرینات خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم با انگیزه و تمرکز بسیار بالا، هر 3 امتیاز را در اهواز نگه داشته و مردم را خوشحال کنیم. بچه‌ها و مجموعه فولاد در این راستا هم‌قسم شده‌اند تا به آینده و بازی‌های بعدی امیدوار بمانیم.

وی درمورد اینکه با توجه به شرایط جدول و سابقه‌ خودش آیا در ادامه می‌توان به ادامه جوان‌گرایی در فولاد امیدوار ماند، گفت: فوتبال حد و مرز نمی‌شناسد که بگوییم فلان بازیکن بچه کجا است. ناسیونالیست هم نیستیم تا بگوییم بازیکن فولاد باید حتما خوزستانی باشد. فوتبال حرفه‌ای است و ما هم کارمان را حرفه‌ای انجام می‌دهیم. شرایط ما مناسب نیست که بخواهیم روی استفاده از جوانان ریسک کنیم زیرا آنها تجربه کافی ندارند. در غیر این صورت  آکادمی فولاد، بازیکنان بسیار خوبی دارد که با تمام وجود پشت آنها هستم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: ان‌شاءالله با بردن برخی بازی‌ها به جایگاه امنی در جدول برسیم. در این حالت قطعا از جوانان مدنظرمان استفاده خواهیم کرد. نه فقط من بلکه هر مربی دیگری در آینده به فولاد بیاید، می‌تواند با استفاده از این جوانان، فوتبال خوزستان را دگرگون کند.

ویسی درمورد نفرات محروم یا مصدوم فولاد در این بازی، گفت: خوشبختانه به جز شیمبا مصدوم، محروم یا مصدومی نداریم. ساسان انصاری هم با وجود سرماخوردگی روز گذشته تمرین کرد.

وی درمورد مدت قرارداد خود با باشگاه فولاد، تصریح کرد: قراردادم یک سال و نیمه است اما تمام تمرکز خود را در حال حاضر برای حفظ جایگاه و بقای فولاد در لیگ برتر به کار گرفته‌ام. مردم هم کمک کنند. تمام تیم‌هایی که برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا می‌جنگند، از طرفداران خود چنین انتظاری دارند. تیم‌های در حال سقوط هم این انتظار را دارند تا کسی کارشکنی نکند. همه ما به عنوان انسان شاید اشتباه کنیم اما نباید با یک اشتباه همه چیز را به هم بریزیم تا آینده به خطر بیفتد.

سرمربی فولاد درپاسخ به این سوال که آیا کارت تمام بازیکنان این تیم صادر شده، گفت: کارت 4-3 بازیکن جوان هنوز صادر نشده که امروز پیگیرش بودند.

۲۶۳۶