خط و نشان منچسترسیتی و دی بروینه برای رئال مادرید

خط و نشان منچسترسیتی و دی بروینه برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و کریستال پالاس به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر دو به سود منچسترسیتی به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم‌ لیگ برتر انگلیس، کریستال پالاس رده چهادهمی در ورزشگاه سلهرست پارک از منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر میزبانی کرد که در انتهای این جدال، سیتیزن‌ها موفق شدند با ۴ گل از سد حریف لندنی خود عبور کنند.

در همان دقایق ابتدایی، جان فیلیپ ماتتا با پاس آدام وارتون دروازه منچسترسیتی را باز کرد. مهاجم ۲۶ ساله فرانسوی خیلی زود در برابر سیتیزن‌ها گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت؛ اما این برتری تنها ۱۰ دقیقه دوام آورد. در سیزدهمین دقیقه از مسابقه، کوین دیبروین با یک ضربه بغل پای دقیق و محکم، توپ را به طاق دروازه کریستال پالاس دوخت و دین هندرسون را مغلوب خود کرد.

در ادامه نیمه نخست، ارلینگ هالند یک موقعیت تک به تک را در جدال با هندرسون از دست داد. جردن آیو، مهاجم باتجربه کریستال پالاس یک بار توپ را در نیمه نخست به تیر دروازه منچسترسیتی کوبید.

با آغاز نیمه دوم، ریکو لوییس، هافبک جوان منچسترسیتی‌ موفق شد گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا گواردیولا و هواداران آبی‌های شهر منچستر نفس راحتی بکشند. رودری که در نیمه اول عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته بود، این گل را برای لوییس ساخته و پرداخته کرد تا به نوعی بازی ضعیفش در نیمه اول را جبران کند.

در ادامه، ارلینگ هالند نروژی که در هفته‌های اخیر مورد انتقادات زیادی قرار گرفته بود، موفق شد برای سومین بار دروازه عقاب‌های شهر لندن را باز کند. کوین دی بروینه، زننده گل اول منچسترسیتی این بار برای تیمش پاس گل داد تا ستاره اصلی تیمش در این بازی لقب بگیرد.

این ستاره بلژیکی چهار دقیقه بعد برای بار دوم در این بازی گلزنی کرد تا در آستانه دیدار حساس تیمش برابر رئال مادرید در اوج آمادگی قرار داشته باشد.

در دقایق پایانی، اودسونه ادوارد یکی از گل‌ها را جبران کرد تا حساب کار چهار بر دو شود.

منچسترسیتی با این برد موقتا به رتبه دوم جدول صعود کرد و حالا باید در انتظار نتیجه بازی دو‌ تیم آرسنال و لیورپول بنشیند.

۱۴۲۸