رونمایی ستاره لیورپول از سه سرگرمی محبوبش

رونمایی ستاره لیورپول از سه سرگرمی محبوبش

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در این باره صحبت کرد که چطور خودش را برای بازیها سرحال و سرگرم نگه می دارد. 

به گزارش فوتبالی، صلح در مورد نحوه سپری کردن اوقات فراغت خود بیرون از زمین صحبت کرد چرا که او با همین سبک زندگی به یکی از بهترین بازیکنان لیگ انگلیس تبدیل شده است. وی افشا کرد که با شطرنج، یوگا و مدیتیشن می تواند خودش را از نظر روحی و ذهنی در بهترین شرایط نگه دارد. 

صلاح به ESPN گفت:" تقریبا هر روز شطرنج بازی می کنم. هر روز خیلی بازی می کنم. زمان قابل توجهی هم یوگا کار می کنم. تقریبا هر روز مدیتیشن انجام می دهم. سعی می کنم که از نظر جزئیات کوچک، رشد کنم. نه فقط با فوتبال بلکه با فکر کردن به خودم این کار را می کنم. سعی می کنم که در فوتبال بهترین تلاش خود را داشته باشم اما سعی می کنم که از نظر انسانی نیز رشد کنم."

لیورپول به جنگیدن برای قهرمانی لیگ انگلیس ادامه می دهد که آرسنال و منچسترسیتی به تعقیب این تیم ادامه می دهند. البته تیم کلوپ در تلاش است تا لیگ اروپا را هم کسب کند. آنها باید یکشنبه شب بازی حساسی مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد داشته باشند. تیم کلوپ می خواهد پیروز شود و اختلاف خود با رقبا را در صدر جدول حفظ کند. 

4125