مسی سهامدار اینتر میامی می‌شود؟

مسی سهامدار اینتر میامی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از افشای دستمزد واقعی لیونل مسی در اینتر میامی، حالا گزارشات حاکی از آن است که ستاره آرژانتینی می تواند به سهامدار حداقلی باشگاه آمریکایی تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، فوربز گزارش داده است که لیونل مسی با حضورش در لیگ آمریکا، نقش مهمی در افزایش ارزش این لیگ داشته است. در حقیقت ارزش لیگ آمریکا که پیش از مسی 600 میلیون دلار بود، حالا به یک میلیارد دلار  رسیده است. 

حالا گفته می شود که مسی 36 ساله می تواند به یکی از سهامداران اینتر میامی تبدیل شود.مسی در اینتر میامی سالی 50 تا 60 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما باشگاه آمریکایی با اعمال امتیازاتی ویژه نظیر امکان سهامداری باشگاه، توانست این بازیکن را مجاب کند تا به جای الهلال به لیگ آمریکا ملحق شود. 

مسی در اولین ماه های حضورش در اینتر میامی با مصدومیت های پرشماری مواجه بوده و بازیهای زیادی را به علت مصدومیت از دست داده اما با این وجود با این تیم فاتح لیگزکاپ شده است.  مسی در 9 ماه حضورش در اینتر میامی در 19 بازی 16 گل زده است و در حال حاضر نیز در حال ریکاوری از مصدومیتش است. 

اینتر میامی بامداد یکشنبه بازی حساسی مقابل کلرادو در لیگ امریکا دارد و بعد از ان باید به مصاف مونتری برود تا شکست مقابل این تیم در دور رفت یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف را جبران کند.

4125