ابراز علاقه بازیکن قرضی منچسترسیتی به رئال مادرید

ابراز علاقه بازیکن قرضی منچسترسیتی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یان کوتو دفاع راست منچسترسیتی که قرضی به ژیرونا رفته، باید در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اگر ژیرونا و سیتی فصل اینده هر دو به چمپیونزلیگ صعود کنند، یوفا از مبادله بازیکنان بین این دو باشگاه ممانعت به عمل خواهد آورد چرا که هر دو باشگاه، مالکیت یکسانی دارند. از سویی خود کوتو به دنبال چالش های جدیدی است و می خواهد به تیم بزرگ تری ملحق شود. کوتو از بازگشت به منچسترسیتی استقبال کرده اما بارها تاکید کرده که رئال مادرید را هم دوست دارد.

حالا کوتو در مصاحبه ای با رادیو کاتالونیا در پاسخ به این پرسش که "ایا رئال مادرید برای تو یک گزینه جدی است؟"  گفته است:" خب بله، درست است، فکر می کنم که همین طور باشد. اگر آنها علاقه داشته باشند، نمی توانم دروغ بگویم."

بازیکن برزیلی ففصل درخشانی در ژیرونا داشته و به بازیکن فیکس این تیم تبدیل شده و به لیست تیم ملی برزیل نیز فراخوانده شده است. رئال مادرید یکی از تیم هایی است که شرایط خرید کوتو را دنبال می کند چرا که با بالا رفتن سن کارواخال به جایگزین برای او نیاز دارند.

کوتو فقط 21 سال سن دارد  و دفاع راست آینده داری است. او تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و تیم انگلیسی یا باید در این تابستان قراردادش را تمدید کند یا او را بفروشد تا رایگان از دستش ندهد. 

4125