احتمال بازگشت وینگر ایتالیایی آستون ویلا به سری آ

احتمال بازگشت وینگر ایتالیایی آستون ویلا به سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولو زانیولو وینگر ایتالیایی گالاتاسرای ترکیه که به صورت قرضی در آستون ویلا حضور دارد، احتمال دارد در تابستان دوباره به سری آ ایتالیا بازگردد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ناپولی جدیدترین تیم سری آ است که به دنبال جذب نیکولو زانیولو، وینگر گالاتاسرای است. این بازیکن ۲۴ ساله در حال حاضر به صورت قرضی در تیم لیگ برتری آستون ویلا حضور دارد، اما انتظار نمی‌رود ماندن او در این تیم دائمی شود، و این به معنی بازگشت به ترکیه برای این وینگر خواهد بود.

گزارش‌های حاکی از آن است که دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی، قرار است ساختار مدیریتی باشگاه را تغییر دهد و مائورو ملوسو مدیر ورزشی فعلی این باشگاه در ماه‌های آینده از این تیم جدا خواهد شد و جیوانی ماننا از یوونتوس جایگزین وی خواهد شد.

یکی از اقدامات جدی تحت نظر ماننا، خرید نیکولو زانیولو است. گزارش شده، ماننا مدت‌ها استعداد زانیولو را تحسین می‌کرد و قبلاً برای جذب این بازیکن برای یوونتوس ابراز علاقه کرده بود. با توجه به اینکه قرارداد قرضی زانیولو در آستون ویلا در تابستان به پایان می‌رسد، ناپولی فرصتی برای خرید این بازیکن جوان می‌بیند.

انتظار نمی‌رود زانیولو پس از تابستان در گالاتاسرای بماند، اما آنها می‌توانند برای مذاکره برای یک قرارداد قرضی دیگر برای وینگر خود آماده باشند. زانیولو نیز آرزو دارد که در تیم ملی ایتالیا و زیر نظر لوچیانو اسپالتی در جام‌ ملت‌های پیشرو حضور پیدا کند.

۱۴۲۸