نشریه ایتالیایی: طارمی در حال تنبیه شدن به خاطر انتخاب اینتر است

نشریه ایتالیایی: طارمی در حال تنبیه شدن به خاطر انتخاب اینتر است

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه ایتالیایی نوشت: مهدی طارمی هزینه انتخاب اینتر را به شکل بدی پرداخت می کند و از بازی نکردن و نیمکت نشینی اجباری رنج می برد.

به گزارش فوتبالی، «طارمی در حال تنبیه شدن به خاطر انتخاب اینتر است»، این گزارش امروز (شنبه) نشریه توتو اسپورت ایتالیا از وضعیت بد این روزهای ستاره تیم ملی ایران در پورتو است.

طارمی در 11 بازی اخیر پورتو تنها در یک بازی آن هم به عنوان بازیکن جانشین 22 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده و در یک دیدار هم 90 دقیقه نیمکت‌نشین بوده و در 9 مسابقه دیگر نامش در لیست تیم پرتغالی حضور نداشته است.

طارمی زمستان گذشته با باشگاه اینتر به توافق نهایی رسید تا قراردادی 2 ساله قابل تمدید برای سال سوم با دستمزد سالیانه 3.5 میلیون یورو در تابستان آینده امضا کند.

نشریه ایتالیایی می‌نویسد که طارمی این روزها در پورتو «هزینه انتخاب اینتر را به شکل بدی پرداخت می کند و از بازی نکردن و نیمکت نشینی اجباری رنج می برد.»

توتو اسپورت گزارش می دهد که ستاره ایرانی تشنه بازی برای اینتر در فصل آینده است و «می خواهد خود را به عنوان یک مهره کلیدی در خط حمله به جای لوتارو مارتینز یا مارکوس تورام قرار دهد» و نمی خواهد به عنوان مهاجم جانشین مثل سانچز و آرناتوویچ عمل کند.

1999