رقابت میلان و چند باشگاه بزرگ برای جذب ستاره تورینو

رقابت میلان و چند باشگاه بزرگ برای جذب ستاره تورینو

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی ایتالیا مدنظر باشگاه میلان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا باشگاه میلان قصد دارد تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده یک مدافع را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. مطابق این خبر گفته شده باشگاه میلان سعی خواهد کرد باشگاه تورینو را با اضافه کردن چند بازیکن برای معاوضه و انتخاب تیم شهر تورین به علاوه پول در ازای آلساندرو بونگیورنو راضی به انتقال این بازیکن کند‌. بازیکنان جوانی مانند مارکو پلگرینو، یان-کارلو سیمیک، فیلیپو تراچیانو و لورنزو کلمبو افرادی هستند که برای معاوضه به باشگاه تورینو معرفی شده اند.

تلاش برای جذب مدافع تیم ملی ایتالیا یعنی بونگیوورنو پس از مسابقات جام ملت های اروپا در تابستان آتی آغاز خواهد شد. باشگاه های دیگری مانند اینتر و چند تیم لیگ برتر انگلیس علاقه وافری به جذب مدافع تورینو دارند.درخواست اولیه باشگاه تورینو  برای انتقال الساندرو بونگیورنو ۴۰ میلیون یورو است و باشگاه تورینی امیدوار است که او را به تیم های انگلیسی واگذار کند زیرا شرایط مالی این تیم ها بهتر از باشگاه های حاضر در سری آ است.

بایرن مونیخ هم دیگر تیم علاقه مند به جذب الساندرو بونگیورنو مدافع تورینو است اما گفته شده به لحاظ روند مذاکرات باشگاه میلان در حال حاضر در رقابت جذب این ستاره پیشرو است.

۱۰۰۹