همکاری باشگاه میلان با یک موسسه خیریه در کشور کنیا

همکاری باشگاه میلان با یک موسسه خیریه در کشور کنیا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان با یک بنیاد خیریه در قاره آفریقا همکاری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر گاتزتا دلا اسپورت باشگاه میلان و یک بنیاد خیریه همکاری خود را افزایش خواهند داد. این مرکز خیریه برای حمایت از دختران و زنان در مناطق خطرناک شهر نایروبی در کنیا فعالیت می کند و قرار است یک یک تی شرت جدید با نسخه محدود با لوگوی ویژه "من از ورزش برای تغییر حمایت می کنم" رونمایی کند. این کمپین با همکاری باشگاه میلان به شکل ویژه توسط این بنیاد و با همکاری روسونری برای کودکان برای حمایت از کودکان و زنان کنیایی در معرض خطر در مناطق فقیرنشین نایروبی انجام می شود.

قرار است بخشی از درآمد حاصل از فروش این تی شرت های با لوگوی ویژه صرف حمایت از برنامه های بنیاد خیریه شود. در طول ۲۰ سال گذشته، این مرکز با برنامه های متنوع از تاثیر و قدرت مثبت ورزش برای مبارزه با فقر و نابرابری آموزشی و تشویق شرکت‌کنندگان جوان برای توسعه و شکوفایی استعدادهای خود استفاده کرده است.

پیش از این هم باشگاه میلان کمک های مالی مختلفی به موسسات دیگر از ماه مارس ۲۰۲۰ و زمانی که وضعیت اضطراری کووید آغاز شد مانند همکاری با انجمن فرشتگان شهر میلان برای جمع آوری اقلام ضروری، پتو و لباس برای بی خانمان های میلانی انجام داده بود.

۱۰۰۹