ادعای اسطوره منچستریونایتد: این ستاره آرژانتینی شبیه من است، نه رونالدو

ادعای اسطوره منچستریونایتد: این ستاره آرژانتینی شبیه من است، نه رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - نمایش درخشان آلخاندرو گارناچو ستاره آرژانتینی منچستریونایتد، بسیار مورد توجه نانی وینگر پرتغالی سابق این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، گارناچو یکی از نکات مثبت تیم اریک تن هاگ در این فصل محسوب می شود و هواداران شیاطین سرخ، امید زیادی به او دارند. این وینگر ریز نقش، پنج شنبه شب نیز در دیدار با چلسی 2 گل به ثمر رساند، اما در پایان نتوانست جلوی شکست چهار بر سه تیمش را بگیرد. بعد از این عملکرد راضی کننده، در شبکه های اجتماعی به مقایسه گارناچو با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی پرداختند.

نانی در مصاحبه ای با میرر گفت: "وقتی بازی گارناچو را می بینم، به یاد خودم می افتم. او حتی شماره 17 را بر تن می کند و زمانی من هم چنین کاری می کردم. وقتی او شماره اش را تغییر داد، گلزن تر شد. او از اینکه با مدافعان حریف روبرو شود، نمی ترسد. در عرض حرکت می کند، پاس گل می دهد و در مجموع بازیکن خوبی است. او زمان بسیاری برای پیشرفت کردن دارد و می تواند خیلی بهتر و قوی تر شود. گارناچو یک بازیکن فوق العاده در آینده خواهد بود. بازی بیشتر به من شباهت دارد تا کریستیانو رونالدو. امیدوارم او در آینده، جام های بسیاری با یونایتد برنده شود."

4416