افشاگری مهاجم پرتغالی: این ستاره منچسترسیتی می‌خواهد به بارسلونا بپیوندد

افشاگری مهاجم پرتغالی: این ستاره منچسترسیتی می‌خواهد به بارسلونا بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس ستاره پرتغالی بارسلونا فاش کرد برنالدو سیلوا وینگر منچسترسیتی پرس و جوهایی راجع به باشگاه کاتالانی و آب و هوای اسپانیا کرده و به نظرش بارسا باید برای خرید سیلوا اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، از پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، همیشه اخبار و شایعات زیادی راجع به علاقه بارسا به برناردو سیلوا شنیده می شد و حتی رسانه های کاتالونیایی ادعا می کردند که خوان لاپورتا فقط به خاطر مشکلات اقتصادی نتوانست سیلوا را در تابستان قبلی به خدمت بگیرد. موندو دپورتیوو در آخرین گزارشش اعلام کرد علاقه بارسا به سیلوا کاهش نیافته و آن ها می خواهند در تابستان آینده، این ستاره پرتغالی را به نیوکمپ بیاورند. سیلوا، بند فسخ 50 میلیون پوندی در قراردادش دارد.

به نقل از سایت گل، ژائو فلیکس به جرارد رومرو گفت: "اگر من یک روز به جای دکو نشسته بودم، حتما سیلوا را به بارسا می آوردم. تاکنون بازی او را دیده اید؟ برناردو از نسل ژائو کانسلو است. بازیکن های امروزی می توانند تا 35-36 سالگی بازی کنند. او اخیراً راجع به آب و هوا، مالیات و چیزهای دیگر شهر بارسلون از من سوال کرده است. به او گفتم که همه چیز خوب است. البته فکر نکنم سیتی به راحتی اجازه خروج سیلوا را صادر کند."

4416