سرمربی موفق بولونیا هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است

سرمربی موفق بولونیا هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو موتا سرمربی ۴۱ ساله بولونیا که عملکرد درخشانی با این تین تا اینجای فصل داشته است، اعلام کرد هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته و بازی به بازی پیش می‌رود تا تمرکز خودش را برای به پایان رساندن فصلی درخشان با بولونیا بگذارد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو موتا سرمربی بولونیا می‌گوید تنها تمرکز او بر روی بازی آینده مقابل فروزینونه است. روسوبلو روز یک‌شنبه به استادیوم بنیتو استیرپه می‌رود تا در برابر فروزینونه که نیاز زیادی به کسب امتیاز دارد، به میدان برود.تیاگو موتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود با رشد همزمان خود در کنار تیم، به بازی آینده اشاره کرد.

او گفت: من در کنار این تیم رشد کرده‌ام. همه ما به شدت پیشرفت کرده‌ایم. بازیکنان هر روز به من کمک می‌کنند تا بفهمم چه چیزی برای تیم بهتر است، روی کارم متمرکز بمانم تا از آنها بهترین استفاده را ببرم، چه در زمین و چه خارج از زمین. همه اینها به عنوان انگیزه‌ای برای تلاش مستمر برای برتری، تقویت و رقابت سالم در درون گروه و رسیدن اهداف ما خواهند بود.

موتا با صرف نظر از صحبت در مورد آینده خود، بر تمرکز خود صرفاً در زمان حال تاکید کرد: من فقط به بازی فروزینونه فکر می‌کنم. این یک بازی پیچیده، پر از چالش خواهد بود و همه ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم. آنها تیمی منظم هستند. در فوتبال آنچه اهمیت دارد عملکرد خوب در کنار هم است. در بولونیا، من همه چیزهایی را که برای بهترین کار نیاز دارم، از گروه بازیکنانی که مربیگری می‌کنم، دارم.

موتا در این فصل سری آ تا پایان هفته سی‌ام با بولونیا توانسته ۵۷ امتیاز کسب کند و آنها با رتبه چهارمی که در اختیار دارند از شانس‌های اصلی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هستند.

۱۴۲۸