عکس یادگاری بازیکن 21 ساله چلسی پس از هت‌تریک مقابل منچستریونایتد

عکس یادگاری بازیکن 21 ساله چلسی پس از هت‌تریک مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و منچستر یونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کول پالمر عملکرد خیره کننده ای داشت و موفق شد سه گل به منچستر یونایتد بزند و هت تریک کند. کول پالمر که در حال حاضر 21 سال سن دارد، ستاره این فصل چلسی بوده است و با وجود این که چلسی به طور کلی در این فصل از رقابت ها عملکرد خوبی نداشته است، اما کول پالمر بار تیمش را بر دوش کشیده است و آمار خوبی از خودش بر جای گذاشته است. او به طور کلی در این فصل 21 گل زده و 12 پاس گل داده است.

کول پالمر پس از هت تریک مقابل منچستر یونایتد، توپ بازی را به رسم یادگار برداشت و در رختکن به همراه توپ یک عکس یادگاری گرفت. او در این تصویر عدد سه را نشان می دهد و پیراهنش را هم که شماره 20 بر آن نقش بسته است در تصویر می بینیم. کول پالمر در دقایق پایانی بازی چلسی مقابل منچستر یونایتد دو گل به ثمر رساند و کاری کرد که تیمش بازی باخته را با برد عوض کند.

1471