رئال مادرید برای به فروش رساندن بازیکن مراکشی چقدر می‌خواهد؟

رئال مادرید برای به فروش رساندن بازیکن مراکشی چقدر می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز در این فصل از رقابت ها در رئال مادرید جایگاه ثابتی نداشته است و وقتی که جود بلینگام و یا یکی از مهاجم های رئال مادرید نمی توانسته بازی کند، به جای آن ها درون ترکیب قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، براهیم دیاز از سال 2020 تا 2023 به طور قرضی در میلان بازی می کرد. او پس از سه سال حضور قرضی در میلان به رئال مادرید برگشت اما باز هم بازیکن ثابت ترکیب کارلو آنچلوتی نشده است. در حاضر براهیم دیاز بیست و چهار سال سن دارد و همچنان می تواند آینده درخشانی پیش روی خود داشته باشد. براهیم دیاز در این فصل برای رئال مادرید در 34 بازی حضور داشته است که البته تنها در 17 بازی از ابتدا درون ترکیب بوده است. او 9 گل زده و 5 پاس گل داده است. براهیم دیاز برای تیم ملی مراکش هم به میدان می رود.

به نقل از El Debate، با توجه به این که در تابستان پیش رو اندریک به ترکیب رئال مادرید اضافه می شود و به احتمال زیاد کیلیان امباپه هم به جمع مادریدی ها می پیوندد، جایی برای براهیم دیاز در ترکیب رئال مادرید باقی نمی ماند و این بازیکن ممکن است مجبور به رفتن شود. البته رئال مادرید اگر بخواهد این بازیکن را به فروش برساند حداقل 60 میلیون یورو بابتش می خواهد. گفته می شود که آرسنال از مشتری های این بازیکن است.

1471