احتمال بازگشت مهاجم بلژیکی به آث‌میلان در تابستان

احتمال بازگشت مهاجم بلژیکی به آث‌میلان در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- چارلز دکتیلار بازیکن باشگاه میلان که در این فصل به صورت قرضی در باشگاه آتالانتا حضور دارد، با توجه به عملکرد درخشانی که در این فصل داشته احتمال بازگشت او به روسونری در پایان فصل بسیار بالا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، چارلز دکتیلار پس از انتقال از کلاب بروخه به میلان در تابستان ۲۰۲۲ در اولین فصل حضورش در ایتالیا نتوانست عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد و این فصل میلان او را قرضی به آتالانتا فرستاد و در پایان قرارداد به آنها گزینه خرید نیز داد و انتظار می‌رود که آتالانتا این گزینه را فعال کند و به صورت دائمی دکتیلار را جذب کند.

با این حال، گزارش‌های حاکی از این است که بازگشت مهاجم بلژیکی به روسونری ممکن است دور از ذهن نباشد. 

دکتیلار در این فصل برای آنالانتا در تمامی رقابت‌ها ۳۴ بازی انجام داده و آمار ۱۰ گل و ۷ پاس گل را ثبت کرده که بسیار خوب است. با این حال، آتالانتا در مورد اینکه آیا فعال کردن گزینه خرید در قرارداد او ارزش دارد یا خیر، تردید دارد.

گزینه خرید دکتیلار برای آتالانتا ۲۲ میلیون یورو بعلاوه ۴ میلیون یورو پاداش را در پی خواهد داشت و شک و تردیدهایی در مورد توانایی باشگاه برای پرداخت این مبلغ وجود دارد. در حالی که او در این فصل علاقه‌هایی از ماندن نشان داده اما هنوز تصمیم قطعی برای دائمی کردن قرارداد او گرفته نشده است.

۱۴۲۸