قابی از هفت بازیکن گران‌قیمت رقابت‌های لالیگا

قابی از هفت بازیکن گران‌قیمت رقابت‌های لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین به روز رسانی سایت ترنسفرمارکت، هفت بازیکن گران قیمت رقابت های لالیگای اسپانیا مشخص شده اند و به نظر می رسد که رئال مادرید گران ترین بازیکنان لیگ فوتبال اسپانیا را در ترکیب خود دارد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر از هفت بازیکن گران قیمت رقابت های لالیگا، شش تای آن در رئال مادرید بازی می کنند و به این ترتیب بازیکنان رئال مادرید بیشترین حضور را در میان گران قیمت ترین بازیکنان رقابت های لالیگای اسپانیا دارند.

تنها بازیکنی که از تیمی غیر از رئال مادرید در میان هفت بازیکن گران قیمت رقابت های لالیگا حضور دارد، گاوی از بارسلونا است.

در حال حاضر در آخرین آپدیت وبسایت ترنسفرمارکت، جود بلینگام با 180 میلیون یورو گران قیمت ترین بازیکن شاغل در لالیگای اسپانیا شناخته شده است. پس از بلینگام، وینیسیوس جونیور با 150 میلیون یورو دومین بازیکن گران قیمت شاغل در رقابت های لالیگا است. فدریکو والورده و رودریگو گوئس هر کدام 100 میلیون یورو ارزش دارند. پس از این بازیکن ها، ادواردو کاماوینگا، گاوی و اورلین شوامنی با 90 میلیون یورو قرار می گیرند.

بارسلونا بازیکنان جوان خوبی از آکادمی خود به ترکیبش اضافه کرده است و ممکن است که در سال های آینده این لیست دستخوش تغییراتی شود.

1471