منچسترسیتی مبلغ درخواستی بابت فروش ستاره پرتغالی خود را اعلام کرد

منچسترسیتی مبلغ درخواستی بابت فروش ستاره پرتغالی خود را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بند فسخ قرارداد برناردو سیلوا با منچسترسیتی به ارزش ۵۰ میلیون پوند از تابستان پیشرو قابل فعال‌سازی است و باشگاه بارسلونا که مدت‌ها است به جذب این هافبک علاقه دارد، شرایط را پیگیری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، چندین پنجره نقل و انتقالاتی می‌گذرد اما هنوز شایعات پیوستن برناردو ستاره پرتغالی منچسترسیتی به بارسلونا وجود دارد. چیزی که احتمال این انتقال را برای بلوگرانا را آسان تر می‌کند تا بار دیگر تلاشی را انجام دهند، تخفیف قابل توجه در قیمت این هافبک ۲۹ ساله است.

برناردو سیلوا در تابستان گذشته و همچنین تابستان ۲۰۲۲ در آستانه ترک شهر منچستر به مقصد بارسلونا بود، اما سرانجام یه دلیل هزینه‌ بالای انتقال این معامله انجام نشد.

با این حال، برناردو همیشه یکی از اولویت های خرید برای ژاوی هرناندز بوده و اگرچه تاکنون به هدفش نرسیده است، اما اگارنس اصرار دارد که اگر در نهایت تصمیم به وضعیت آینده باشگاه با ژاوی بگیرند، این هافبک پرتغالی باید در اولویت خرید آنها قرار بگیرد.

انتظار می‌رود بارسلونا در ماه‌های آینده تلاش بیشتری انجام دهد. قیمت برناردو ۵۰ میلیون پوند (حدود ۵۸ میلیون یورو) خواهد بود، پرداخت این انتقال برای بارسلونا دشوار خواهد بود اما این می‌تواند آخرین فرصت برای دیدن ستاره پرتغالی با پیراهن بارسلونا باشد.

۱۴۲۸