هشدار ستاره منچسترسیتی به آرسنال و لیورپول

هشدار ستاره منچسترسیتی به آرسنال و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاز سناره پرتغالی منچسترسیتی معتقد است که موفقیت های گذشته می تواند آن ها را به قهرمانی در این فصل از لیگ برتر انگلیس برساند.

به گزارش فوتبالی، سیتی برای تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر کار بسیار سختی دارد و در حال حاضر با لیورپول و آرسنال در کورس قهرمانی است. لیورپول با 70 امتیاز در صدر است و آرسنال و سیتی به ترتیب با 68 و 67 امتیاز، در رده های دوم و سوم قرار دارند. 

به نقل از سایت دیلی میل، دیاز در گفت و گویی با TNT Sports گفت: "3 مدعی اصلی قهرمانی داریم. به غیر از آن، مردم درباره قهرمان این فصل حدس هایی می زنند. فقط 3 تیم می توانند در این فصل به قهرمانی برسند و باید ببینیم کدام تیم ثبات بیشتری دارد. مسئله ثبات بسیار مهم است. می توانید ببینید استاندارد تیم ها چه قدر بالا رفته است. به همین خاطر ما می خواهیم دوباره قهرمان شویم، چون می دانیم کار بسیار سختی است. در حال حاضر، جایی برای لغزیدن و اشتباه کردن نداریم. هنوز چند بازی تا پایان فصل باقی مانده. برای کسب پیروزی، باید آرامش خاطر خودمان را حفظ کنیم. موفقیت های گذشته در لیگ برتر به ما در این راه کمک می کنند، چون می دانیم چگونه باید قهرمان لیگ شویم."

4416