دیوانگی محض در استمفوردبریج/ برد عجیب و غریب چلسی در مقابل منچستریونایتد

دیوانگی محض در استمفوردبریج/ برد عجیب و غریب چلسی در مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار تیم های چلسی و منچستریونایتد با حساب 4-3 به سود چلسی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از ساعت 22:45 به وقت تهران، تیم های چلسی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. دو تیم فاصله 8 امتیازی با یک دیگر در جدول رده بندی داشتند و در آخرین بازی خود نتوانستند از پس حریفان خود بر بیایند. آبی های لندن با برنلی 10 نفره به نتیجه ای بهتر از دو بر دو دست نیافتند و منچستریونایتد نیز در خانه برنتفورد با حساب یک بر یک متوقف شد. حالا با توجه به شکست استون ویلا در خانه مقابل منچسترسیتی، شیاطین سرخ می توانستند با پیروزی در استمفورد بریج فاصله خود را با شاگردان اونای امری به 8 امتیاز کاهش دهند.

در نیمه اول چلسی خیلی سریع با دو گل از کانر گلگر در دقیقه 4 و کول پالمر در دقیقه 11 از یونایتد پیش افتاد. اما شاگردان اریک تن هاگ موفق شدند با گل های آلخاندرو گارناچو در دقیقه 34 و برونو فرناندز در دقیقه 38 به بازی برگردند.

در نیمه دوم گارناچو آرژانتینی در دقیقه 67 منچستریونایتد را پیش انداخت، اما در اواخر بازی، کول پالمر دو بار دقایق 90+10 و 90+11 برای چلسی گلزنی کند تا در نهایت این پوچتینو و شاگردانش باشند که در این شب عجیب و غریب، پیروز از میدان خارج می شوند.

خلاصه بازی چلسی - منچستریونایتد

4416