نعمتی دوباره در قلب دفاع پرسپولیس جای باز می‌کند؟ (عکس)

نعمتی دوباره در قلب دفاع پرسپولیس جای باز می‌کند؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- علی نعمتی در سال جدید به دنبال این است که دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد.

به گزارش فوتبالی، علی نعمتی که از مدافعان مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به حساب می‌آمد و با درخواست او از شهر خودرو به جمع قرمزها اضافه شد از زمانی که اوسمار ویرا به طور رسمی هدایت پرسپولیس را عهده‌دار شده است کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و حتی در آخرین بازی قرمزها در سال گذشته مقابل پیکان تنها ۴ دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد. او جایگاهش را بعد از آمدن عبدالکریم حسن مدافع قطری به پرسپولیس از دست داده است.

این مدافع ۲۸ ساله که سابقه گلزنی در دربی را دارد و در بسیاری از مسابقه‌های حساس دیگر برای قرمزها در نقش یک گلزن ظاهر شده است در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از شرایط آرمانی چند سال اخیر خود به دور بوده است و نتوانسته آن‌طور که باید و شاید رضایت هواداران را جلب کند. 

نعمتی که زننده اولین گل فصل پرسپولیس هم به شمار می‌آید جمعا در ۲۸ مسابقه‌ای که قرمزها در رقابت‌های مختلف برگزار کرده‌اند موفق به انجام ۱۹ بازی شده است امیدوار است در سال جدید اعتماد اوسمار ویرا را جلب کند و به مانند گذشته در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و از همه مهمتر عملکرد مطئمنی از خودش در سمت چپ خط دفاع پرسپولیس داشته باشد.

۹۰۹۸