اوسمار وارد گود شد! (عکس)

اوسمار وارد گود شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اوسمار ویرا یک ماه حیاتی را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، شاید کمتر کسی در روزهای اول انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس فکر می‌کرد که اینقدر زود بتواند محبوب شود و دوباره فوتبال زیبا و باطرواتی که پرسپولیس در سال‌های نه‌چندان دور و به ویژه در دوران حضور برانکو ارائه می‌کرد را دوباره در تیم جای بیندازد اما او به خوبی از پس انجام این کار برآمد و حداقل آمار و نتایج به خوبی گویای این موضوع است. 

سرمربی برزیلی که در تجربه‌های سرمربیگری پیشین خود چندان دستاوردی خاصی نداشته و معمولا با حکم اخراج روبرو بوده حالا دوست دارد خودی نشان دهد و بیش از پیش شایستگی هایش را اثبات کند. اوسمار که در ۷ مسابقه‌ای که روی نیمکت قرمزها نشسته موفق به کسب ۵ برد، یک تساوی و یک شکست شده و از همه مهمتر تیمش ۱۲ بار گلزنی کرده حالا مهمترین روزهایش در پرسپولیس را پیش روی خود می‌بیند و برای اینکه بتواند فصل آتی هم در ایران بماند و همچنان سکان‌دار هدایت قرمزها باشد باید از سه مسابقه‌ای که تیمش در ماه جاری برگزار می‌کند سربلند باشد.

پرسپولیس باید روز یکشنبه در اولین بازی رسمی خود در سال ۱۴۰۳ در سیرجان به مصاف گل گهر مدل یونانی این فصل برود و در نبود بیرانوند قطعا کار سختی را در پیش دارد. بعد از آن ملوان آماده تارتار که شباهت زیادی به ملوان دهه ۶۰ دارد انتظار شاگردان اوسمار را در آزادی می‌کشند و بدون تردید آن مسابقه نقش بسیار مهمی برای تعیین سرنوشت قهرمان لیگ بیست و سوم خواهد داشت. فروردین با جدال برابر صنعت نفت در  آبادان برای پرسپولیس به پایان می‌رسد و قرمزها اگر می‌خواهند اتفاقات خوب فصل گذشته را تکرار کنند و در خرداد ماه جشن قهرمانی در لیگ برتر به پا کنند باید از این بازی‌ها حداکثر امتیازات را کسب کنند و به دنبال لغزش استقلال باشند.

اوسمار ویرا در سه‌گانه رویایی فصل قبل پرسپولیس نقش مهمی داشت. حالا باید ببینیم می‌تواند دوباره شادی‌بخش سکوهای قرمز باشد یا که اتفاقی دیگر می‌افتد.

۹۰۹۸