علاقه غول های انگلیسی به ستاره فرانسوی رئال مادرید

علاقه غول های انگلیسی به ستاره فرانسوی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و منچستر یونایتد، هر دو به فرلاند مندی، دفاع چپ رئال مادرید علاقه مند هستند.

به گزارش فوتبالی، مندی در سال 2019 از لیون به رئال مادرید پیوست تا جانشین مارسلو برزیلی در این تیم شود اما حالا جایگاه او در سانتیاگو یرنابئو با احتمال انتقال آلفونسو دیویس به این تیم، به خطر افتاده است.

در حالی که مندی در این تابستان به سال آخر قرارداد خود وارد خواهد شد و به همین دلیل ابهاماتی درباره آینده او ایجاد شده است. به نقل از موندو دپورتیوو، هم چلسی و هم منچستر یونایتد به جذب او در تابستان پیش رو علاقه مند هستند.

انتقال احتمالی دیویس به رئال مادرید می‌تواند باعث تبدیل شدن مندی به گزینه دوم رئالی ها شود در حالی که سران رئال مادرید مایل خواهند بود تا زمانی که امکان کسب درآمد از فروش مندی را دارند، این امر را محقق سازند تا همچنین بتوانند بخشی از مبلغ لازم برای جذب دیویس را به دست بیاورند. هر دو این باشگاه های انگلیسی، که در تلاش برای تقویت پست دفاع چپ خود هستند، در صورت در دسترس بودن او، در تابستان پیش رو برای جذب او پیشنهادات خود را ارسال خواهند کرد. 

باید دید با توجه به علاقه زیاد کارلو آنجلوتی به این بازیکن فرانسوی که پیشتر از او به عنوان بهترین دفاع چپ دنیا یاد کرده است، سرنوشت او در این تیم اسپانیایی چه خواهد بود. 

2102