الگوبرداری مدیران لیگ برتر انگلیس از NBA!

الگوبرداری مدیران لیگ برتر انگلیس از NBA!

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر انگلیس در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های ورزشی در دنیاست و می‌تواند با رقابت جذابی همچون NBA رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، سرمایه‌گذاری کلانی که در سال‌های اخیر در لیگ برتر انگلیس انجام شد، منجر به پیشرفت این لیگ شده است و آن را تبدیل به جذاب‌ترین لیگ فوتبال در جهان و حتی یکی از بهترین رقابت‌های ورزشی در دنیا کرده است.

تیم‌های انگلیسی بهترین ستاره‌های دنیای فوتبال را به خدمت بگیرند و بیشترین توجهات را به خود جلب می‌کنند. این رقابت توجه شرکت‌های تجاری را به خود جذب می‌کند و به تبع آن، سود زیادی هم به تیم‌ها می‎رساند. همین موضوع باعث شده تا تیم‌های انگلیسی از دیگر تیم‌های دنیای فوتبال قدرتمندتر شوند و دیدارهایشان تبدیل به پربیننده‌ترین بازی‌های اروپا شود.

این لیگ از حیث جذابیت به NBA در دنیای بسکتبال تشبیه می‌شود. حتی گفته می‌شود سران لیگ برتر انگلیس برای پیشرفت این لیگ در خیلی از موضوعات از لیگ NBA الهام گرفتند.

به گزارش نشریه انگلیس دیلی میل، لیگ برتر انگلیس در پی الهام گرفتن از NBA است.
 
سران لیگ برتر انگلیس برای جرایم مالی، به دنبال حذف جریمه «کسر امتیاز» هستند. آن‌ها همچنین می‌خواهند از جدایی و بی‌رغبتی ستاره‌ها به‌علت محدودیت‌های مالی جلوگیری کنند.
 
طبق قانونی که در دستور کار قرار گرفته شده، هر باشگاه در صورت هزینه‌های غیرشفاف و گزاف، به تناسب همان میزان به صورت مالی جریمه خواهد شد. بااین حال، هیچ سقفی برای هزینه کردن وجود نخواهد داشت! این شیوه در بسکتبال NBA اعمال می‌شود.

حالا باید دید این قوانین چه نتایجی در لیگ برتر انگلیس در پی خواهد داشت.

1428