پیمان دوباره تی‌تی‌ها در ابتدای سال نو؛ از همیشه عاشق‌تر

پیمان دوباره تی‌تی‌ها در ابتدای سال نو؛ از همیشه عاشق‌تر

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تراکتور بار دیگر با حضور گسترده خود فوتبال ایران را مجذوب خود کردند.

به گزارش فوتبالی، قابل پیش‌بینی بود که بازی تراکتور در برابر سپاهان با استقبال فوق‌العاده پرشور تی‌تی‌ها همراه خواهد بود و نگاهی به فراخوان‌های هواداری از شهرهای مختلف به سادگی این موضوع را مشخص می‌کرد. هوادارانی که از شهرهای مختلف، خود را به ورزشگاه یادگار رسانده بودند تا حامی تیم محبوب خود باشند.

شرایط قرارگیری ورزشگاه بزرگ تبریز در دل کوه و سختی‌های پیاده‌روی و رسیدن به آن به کنار، شاید نتایج تراکتور مقابل تیم‌های مدعی در این فصل هم دلیل قانع‌کننده‌ای برای دلسردی بود ولی هواداران پرشمار تراکتور در ابتدای سال نو با حضور بیش از هشتاد هزار نفری خود، بار دیگر با تیم خود تجدید پیمان کرده و نشان دادند در راه طرفداری عاشقانه و بی قید و شرط از تراکتور کوتاه بیا نیستند.

همین موضوع نه‌تنها تمامی بازیکنان و عوامل تراکتور و مالک این تیم را هم به وجد آورده بود، که ژوزه مورایس را هم مجبور به ستایش از پرشورها کرد و سرمربی پرتغالی جو موجود در یادگار امام را تحسین کرده و همچنین بازیکنان سپاهان هم در صحبت‌های خود بابت حضور این سیل از جمعیت در بازی ابراز خوشحالی می‌کردند.

با این حال تراکتور یک بار دیگر نتوانست در ورزشگاه پر از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز برنده بازی باشد ولی شاید برندگان اصلی این مسابقه بدون هیچ شک و تردیدی نفرات پرشمار حاضر در سکوها بودند که تا دلتان بخواهد، برخلاف نفرات داخل زمین گل کاشته و حال دل فوتبال ایران را خوش کردند.

1997